Kaspersky Lab România a încheiat un parteneriat cu Citibank România, prin care clienţii băncii, posesori de carduri de credit, beneficiază de reduceri de preţ la achiziţionarea unei suite de securitate destinate utilizatorilor individuali.
Soluţiile de securitate pentru care se aplică reducerile sunt Kaspersky Anti-Virus 2012, Kaspersky Internet Security 2012 şi Kaspersky PURE Total Security. În funcţie de tipul cardului de credit Citibank deţinut, clienţii băncii pot cumpăra aceste produse cu un discount de 15% sau 20%.
„Am susţinut întotdeauna atitudinea proactivă a băncilor pentru investiţiile în securitatea IT şi în educarea clienţilor cu privire la riscurile banking-ului online”, spune Teodor Cimpoeşu, Managing Director Kaspersky Lab România şi Bulgaria. „Parteneriatul cu Citibank reprezintă un pas important în această direcţie, deoarece dovedeşte maturitate şi implicare. Ca bancă, încurajarea folosirii unei soluţii avansate de securitate arată că îţi pasă de siguranţa conturilor deschise de clienţii tăi”, completează Cimpoeşu.
„Obiceiurile de consum se află într-un proces de schimbare, pe măsură ce consumatorii se reorientează către un consum mai raţional. Clienţii sunt din ce în ce mai preocupaţi de valorificarea sumelor cheltuite în cel mai eficient mod posibil, la comercianţi pe care îi cunosc şi în care au încredere. Pornind de la această idee, Citibank România are plăcerea de a extinde gama de oportunităţi de smart shopping pentru a oferi deţinătorilor de carduri de credit o experienţă de cumpărare cu beneficii multiple”, a declarat Adrian Vlase, Director Departament Carduri la Citibank România.
Kaspersky Internet Security 2012 şi Kaspersky Anti-Virus 2012 au fost lansate de curând în România. Acestea oferă protecţie completă împotriva tuturor categoriilor de ameninţări online, asigurând utilizatorul că t