HP Brand Store, primul concept store HP deschis în Europa şi operat în parteneriat cu Altex, a înregistrat la finalul celor 12 luni de activitate vânzări de 800.000 de dolari, peste estimările celor două companii.
Magazinul HP Brand Store, deschis în parteneriat cu Altex în urmă cu un an de zile în Plaza România, a fost vizitat de 90.000 de persoane, iar 3.000 dintre acestea au cumpărat cel puţin un produs. "Vânzările înregistrate de magazin au fost de 800.000 de dolari, peste aşteptările noastre", potrivit lui Tiberiu Dobre Country Manager HP Personal Systems Group România.
"Vom mai deschide unul sau două magazine HP în funcţie de oportunităţile care se vor ivi în piaţă", au declarat oficialii celor două companii. “Contextul european va avea o conotaţie negativă asupra pieţei locale de IT însă, cel mai probabil, vom înregistra o evoluţie pozitivă. Dacă la anul vom avea creşterea economică de 2% despre care se vorbeşte, va fi cu adevărat o performanţă, a declarat Dan Ostahie, preşedintele Altex.
Magazinul din Plaza Mall a fost primul de acest tip din Europa, însă în prezent există magazine similare în Belgrad, Zagreb, Moscova, Praga şi Madrid. HP a investit peste 100.000 euro în magazinul de 100 mp. HP are pe plan mondial circa 170 de magazine proprii, cele mai multe în America Latină. Magazinul din Plaza le oferă pasionaţilor de gadgeturi posibilitatea să testeze şi să achiziţioneze cele mai noi produse HP, de la imprimante la desktopuri, notebook-uri şi diverse accesorii.
Piaţa locală de PC-uri a continuat să crească
Vânzările HP în reţeaua de magazine Altex au crescut de la an la an, iar produsele companiei se numără constant în topul celor vândute produse IT din lanţul de retail. "România este o ţară cu o piaţă IT&C aparte. Vorbim despre o piaţă aflată în plin proces de maturizare, cu un potenţial î