Ce bine e să te numeşti CET. Ai clienţi cu duiumul, facturezi fie că e vară, fie că e iarnă, deci ai de încasat. Că nu întotdeauna se întâmplă să şi vină banii către tine la timp, asta este altă discuţie. Dar nu asta este problema pentru că, atunci când clienţii tăi nu se înghesuie să plătească întreţinerea, te scoate Consiliul Local din rahat.
Aţi auzit de vreo reducere de personal la CET, de când cu criza asta? Dar nu vorbesc de o femeie de serviciu sau de un şofer disponibilizat pentru că s-a certat cu directorul, ci de scheme înjumătăţite de personal. Salarii reduse la CET? Da, evident că au fost, dar probabil că nu în acest secol. Dar de ce să vină vremuri grele la CET, atâta vreme cât ei livrează un serviciu de care populaţia nu se poate lipsi? Vara poţi să laşi nu ştiu câte blocuri fără apă caldă, căci nu se supără nimeni dacă se spală pe picioare cu apă rece, dar iarna nu ai cum să tai căldura în apartamente. Mai ales, atenţie, când la mijloc este vorba despre locatari bun-platnici, care au fost atât de idioţi încât au crezut că dacă sunt oameni de bun simţ şi îşi achită facturile la timp, vor beneficia de serviciile pentru care au plătit. Aşa că, indiferent cât de neagră şi dificilă ar fi situaţia, dacă te numeşti CET nu ai cum să o duci decât de la excelent în sus. Şi asta pentru că fraierii plătesc, tu încasezi şi ai bani să îţi permiţi o leafă prietenoasă, un concediu relaxant şi, că tot e de sezon, o masă îmbelşugată, vorba aia, cu de toate.
PS: Aparent fără nicio legătură cu articolul de faţă, am şi eu o întrebare la care m-aş bucura să primesc răspuns cât se poate de repede, eventual de la autorităţi sau de la colegii de la Obiectiv: câţi dintre directorii (şefii) CET mai sunt racordaţi la sistemul centralizat? Să îşi fi pus oare toţi centrală termică de apartament, în timp ce ei propovăduiesc beneficiile pe care le au locatarii dacă ră