Puţini debutanţi au avut în ultima vreme succesul de public al lui Bogdan Coşa. La doar câteva zile de la apariţie, romanul "Poker" figura deja pe lista celor mai vândute titluri Cartea Românească de la Bookfest 2011, devansând scriitori consacraţi. Sigur că responsabilă e, în primul rând, promovarea eficientă pe site-uri şi pe diferitele reţele sociale - care vor deveni, dacă nu sunt deja, un mecanism mediatic extrem de eficient, cu consecinţe şi în receptarea literaturii. Promovarea de tip vechi, cu lansări de carte sau cu publicarea de foiletoane în reviste, aproape că nu mai are niciun impact. Dacă vrea să fie cât de cât citit, noul scriitor va trebui neapărat să se transforme într-un blogger, un twitterist, un facebooker - pe scurt, într-o prezenţă carismatică în mediile internautice. Mai interesant e că încep să apară şi la noi scriitori tineri consacraţi direct de aceste medii, înainte de a trece pragul propriu-zis al debutului editorial. Cel mai evident exemplu în acest sens e, probabil, Andrei Ruse, care inversează logica - cel puţin cea cunoscută până acum - afirmării în circuitul literar: pentru el, publicarea volumului la cea mai mare editură românească e o consecinţă a notorietăţii pe Internet, nu invers, aşa cum ar fi fost "normal". Aproape că nici nu se mai vede, dincolo de această ceaţă mediatică densă (critici şi scriitori serioşi au înghiţit gogoaşa) că "Dilăr pentru o zi" e un roman şters şi rău scris, care ar fi putut să facă în continuare anticamera editurilor.
Cu Bogdan Coşa lucrurile stau însă diferit. A atras, la cartea lui, nu-i vorbă, o tematică la modă - titlul romanului e simplu, dar provocator -, dar şi realele calităţi ale autorului. Bun cunoscător de literatură, debutantul de doar 22 de ani e proaspăt ieşit de pe băncile atelierelor de creative writing de la Braşov, unde au mai făcut şcoală scriitori precum Dan Ţăranu, Ştefani