Grupul japonez Panasonic va lansa anul viitor un smartphone pe piaţa din Europa, ultima încercare a grupului japonez de a intra pe piaţă dominată de Samsung Electronics şi Apple, transmite Reuters.
Panasonic a precizat că în luna martie 2012 va lansa în Europa un nou model de smartphone care utilizează sistemul de operare Android, urmând ca ulterior produsul să fie introdus şi pe pieţele din SUA şi Asia. Noul telefon Panasonic are un ecran OLED cu o diagonală de 4,3 inchi, dar nu a primit încă un nume. Compania susţine că este destinat oamenilor de afaceri cu vârsta între 30 şi 40 de ani.
Obiectivul companiei nipone este ca în exerciţiul fiscal următor să vândă 1,5 milioane smartphone-uri în Europa pentru ca în exerciţiul se va încheia în luna martie 2016 să vândă 15 milioane de smartphone-uri, dintre care 9 milioane în afara Japoniei. “‘Suntem conştienţi de competitorii noştri puternici. Cu toate acestea, cotele de piaţă se modifică dramatic şi credem că avem şanse de succes dacă ne lansăm pe această piaţă care se modifică rapid“, a declarat directorul diviziei de comunicaţii mobile de la Panasonic, Toshinori Hoshi.
Potrivit firmei de cercetare IDC, Panasonic nu vizează decât un mic procent dintr-o piaţă care ar urma să înregistreze în acest an o creştere de 55% până la 472 milioane unităţi, urmând a ajunge la 982 milioane unităţi în 2015. Panasonic a mai vândut telefoane mobile peste hotare, însă în 2005 a anunţat că renunţă la vânzările peste hotare urmând a se concentra pe piaţa domestică.
Grupul japonez Panasonic va lansa anul viitor un smartphone pe piaţa din Europa, ultima încercare a grupului japonez de a intra pe piaţă dominată de Samsung Electronics şi Apple, transmite Reuters.
Panasonic a precizat că în luna martie 2012 va lansa în Europa un nou model de smartphone care utilizează sistemul de operare Android, urmân