Oameni de afaceri dar și specialiști enologi au luat parte la evenimentul organizat la Hotel Decebal din Bacău, de Icar Tours și Vinia.
„Vinurile de Iași vin la Bacău" face parte din campania de promovare a vinurilor ieșene ca destinație turistică. Participanții la evenimentul din Bacău au fost învățați cum să deguste un vin, câte de importante sunt mirosul și buchetul inconfundabil al sortimentelor rezultate din podgoriile Moldovei.
Organizatorii au dat spre degustare cinci dintre cele mai bune vinuri de la Vinia: Savignion Blanc Iași (vin alb sec), Grasă de Cotnari (vin alb demidulce), Busuioacă de Bohotin (vin roze demidulce), Merlot&Fetească Neagră Bohotin Crama 9 (vin roșu sec), Cabernet Sauvignon Bohotin Crama 9 (vin roșu sec) dar și un lichior de lămâie, Limoncello di vino. „Ne-am gândit să creăm un brand de prezentare a zonei Iașiului și de aceea am ales un parteneriat cu Vinia", a spus Florin Bărhălesc, directorul Icar Tours. Giulio Patriche, managerul Vinia Iași dar și enologul Vasile Mreuță au prezentat calitățile vinurilor. După fiecare sortiment, participanții și-au stins gustul cu brânză, cașcaval sau struguri.
Degustarea de vinuri a fost organizată cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Bacău, Hotel Decebal și Cofetăria Lady Vi. La final s-a organizat o tombolă, cu premii care au constat într-o excursie, o cină romantică și un set de vinuri de colecție de la Vinia.