Cu ocazia unui deceniu de participare la târgul internaţional Medica de la Düsseldorf, Asociaţia Producătorilor Brazilieni de Dispozitive Medicale (ABIMO) a lansat, cu sprijinul Agenţiei braziliene pentru comerţ şi promovarea investiţiilor, un brand colectiv Publicitate internaţional, Brazilian Health Devices, pentru a înlesni contactele dintre companii şi clienţi. Cei 51 de expozanţi brazilieni se aşteaptă ca, în lunile următoare, contactele stabilite cu ocazia târgului din Germania să se concretizeze în contracte de aproape 20 de milioane de dolari, un pas către atingerea obiectivului industriei braziliene de echipamente medicale, de a exporta, până în 2015, produse în valoare de un miliard de dolari. În ultimul deceniu, numărul ţărilor importatoare de echipament medical produs în Brazilia a crescut de la 40 la 180. Desfăşurat în perioada 16–19 noiembrie, Medica 2011 a înregistrat un număr record de expozanţi (peste 4.500) din 62 de ţări, atrăgând circa 135.000 de vizitatori. Cel mai mare spaţiu a fost ocupat de companii din Germania – care au anunţat că se aşteaptă la vânzări în creştere cu 6%, până la suma de 21 de miliarde de euro – Italia, China, SUA, Marea Britanie, Franţa şi Olanda. Şi ţările din centrul şi estul Europei au participat la târg: Republica Cehă şi Polonia au avut fiecare câte 41 de expozanţi, Ungaria – 27, Bulgaria – patru. La cel mai mare târg medical mondial, România a fost reprezentată de numai doi expozanţi.
Cu ocazia unui deceniu de participare la târgul internaţional Medica de la Düsseldorf, Asociaţia Producătorilor Brazilieni de Dispozitive Medicale (ABIMO) a lansat, cu sprijinul Agenţiei braziliene pentru comerţ şi promovarea investiţiilor, un brand colectiv Publicitate internaţional, Brazilian Health Devices, pentru a înlesni contactele dintre companii şi clienţi. Cei 51 de expozanţi brazilieni se aşteaptă ca, în l