Emisiunea "Vocea României", difuzată aseară de Pro Tv, a ocupat poziţia fruntaşă în privinţa audienţelor. Potrivit unui comunicat al postului din Pache show-ul musical a fost lider de audienţă toate targeturile, iar reţelele de socializare au fost din nou luate cu asalt de fanii emisiunii.
Show-ul fost lider de piaţă la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, când pe durata emisiunii 20.31 - 00.25, ProTv înregistra o audienţă medie de 6,8 puncte de rating şi 23,3% cotă de piaţă, dublu faţă de Antena 1, principalul competitor, care obţinea 3,4 puncte de rating şi 11,6% cotă de piaţă.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea cu 3,4 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă, în timp ce ProTv ocupa poziţia fruntaşă cu 5,7 puncte de rating şi 15,9% cotă de piaţă. Aproape două milioane de români urmăreau emisiunea în minutul de aur de la 21.10, iar vârful de audienţă a fost înregistrat la 21.17, când la nivelul publicului comercial din mediul urban, Pro Tv înregistra 10,5 puncte de rating şi 29,9% cotă de piaţă, de 3 ori mai mult decât Antena 1 care obţinea doar 3,0 puncte de rating şi 8,4% cotă de piaţă.
Pagina de Facebook a emisiunii, facebook.com/vocearomaniei a crescut cu aproape 8.000 de fani şi a fost invadată de sute de mesaje pe tot parcursul emisiunii, pagina situându-se pe primul loc în topul creşterilor la categoria TV. Telespectatorii au dezbătut şi şi-au spus părerea cu privire la prestaţia concurenţilor şi la deciziile antrenorilor.
Twitter-ul a fost luat şi el luat cu asalt de sutele de postări care au curs pe tot parcursul show-ului şi 8.500 de telespectatori au vizionat emisiunea în direct pe site-ul voyo.ro.
În ediţia de aseară, voci remarcabile au făcut furori în rindul publicului. Kate Ryan a incintat audienţa cu celebrul cântec "Voyage, voyage!", L