Compania de marketing ComScore a prezentat, de curând, un raport privind cheltuielile făcute de americani pentru cadouri online de Crăciun.
"Aşa cum era de aşteptat, cumpărătorii au bătut recordul", scrie TechCrunch, care prezintă cifrele: în primele 39 de zile ale sezonului de cumpărături (1 noiembrie-9 decembrie), americanii au cheltuit 24,6 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 15% faţă de anul trecut.
În ultimele şapte zile, americanii au cheltuit 5,9 miliarde de dolari pentru cadouri online, o creştere cu 15% faţă de săptămâna anterioară, arată TechCrunch. De asemenea, în trei zile din ultima şapte, americanii au cheltuit peste un miliard de dolari, pentru cumpărături de Crăciun.
"Ca să vă faceţi o idee despre ce vorbim, comercianţii online au avut încasări de peste un miliard de dolari în doar şapte zile din istorie. Iar trei dintre ele au fost anul acesta", notează portalul.
Urmează ziua în care comercianţii oferă livrarea gratuită
TechCrunch spune că lumea se înghesuie în magazinele virtuale pentru că acestea le oferă mult mai multe reduceri. În plus, în ultimul an au apărut din ce în ce mai multe aplicaţii pentru smartphone-uri, care fac comparaţii între preţurile din mai multe magazine cu aceleaşi produse. De altfel, şi magazinele online, cum ar fi Amazon, încurajează folosirea aplicaţiilor pentru cumpărături, notează sursa.
Cumpărăturile nu se opresc însă aici, susţine TechCrunch: luni, 12 decembrie, este în mod tradiţional una dintre cele mai aglomerate zile pentru cumpărăturile online. Asta pentru că orice produs comandat după această dată are şanse mari să nu fie livrat până de Crăciun, explică sursa.
În plus, magazinele online s-au înţeles ca vineri, 16 decembrie, toate produsele comandate să fie livrate gratuit, promiţând că ele vor ajunge la destinatari până de Ajun. Anul trecut, în vinerea cu li