Şcoala Centrală din Bucureşti a găzduit sâmbătă seara prezentarea noului brand lansat pe piaţă de cântăreaţa Sophia, SOPHIADEROMANIA, în colaborare cu Laura Vărgui, care a fost designerul primei colecţii. Sursa de inspiraţie a fost "el dia de los muertos", "ziua morţilor", care în Brazilia este celebrată ca o petrecere.
Astfel, şcoala a fost decorată cu o cruce gigantă de flori la intrare, în culorile steagului naţional, holurile din jurul curţii interioare au fost pline de lumânări şi miros de tămâie, iar în grădină, copacii au fost împânziţi cu măşti albe.
După prezentare, Sophia şi-a invitat oaspeţii în curtea interioară, unde au fost serviţi cu colivă, colaci, nuci prăjite, cozonac şi vin fiert. Printre invitaţi s-au numărat Vlad Craioveanu şi soţia, Lucky Georgescu, Galyna Pânzari, Roxana Voloşeniuc şi mulţi alţii.
Sophia: "Singurul accesoriu valoros e un plic de la bunica din piele de reptilă, creat cu 50 de ani în urmă" Sophia a aniversat 30 de ani în Sardinia! "Am plecat pentru trei zile şi am stat trei săptămâni"
Şcoala Centrală din Bucureşti a găzduit sâmbătă seara prezentarea noului brand lansat pe piaţă de cântăreaţa Sophia, SOPHIADEROMANIA, în colaborare cu Laura Vărgui, care a fost designerul primei colecţii. Sursa de inspiraţie a fost "el dia de los muertos", "ziua morţilor", care în Brazilia este celebrată ca o petrecere.
Astfel, şcoala a fost decorată cu o cruce gigantă de flori la intrare, în culorile steagului naţional, holurile din jurul curţii interioare au fost pline de lumânări şi miros de tămâie, iar în grădină, copacii au fost împânziţi cu măşti albe.
După prezentare, Sophia şi-a invitat oaspeţii în curtea interioară, unde au fost serviţi cu colivă, colaci, nuci prăjite, cozonac şi vin fiert. Printre invitaţi s-au numărat Vlad Craioveanu şi soţia, Lucky Georgescu, Galyna Pânzari, Roxana Voloşeniuc şi m