Dacă aţi fost angajat cu forme legale în Olanda, aveţi dreptul la o rambursare de impozit. Pentru a beneficia de acest lucru, este nevoie să aveţi doar două documente oficiale: fişa fiscală anuală emisă de angajator la sfârşitul perioadei de angajare sau la finele anului, denumită „Jaaropgaaf", precum şi o copie după numărul BSN (denumit şi SOFI anterior) - un cod fiscal individual pe care îl dobândeşte fiecare plătitor de impozite în Olanda. Este extrem de important ca aceste documente să fie păstrate cu atenţie, pentru că posesia lor scurtează foarte mult timpul de restituire a banilor.
În condiţiile în care nu aveţi documentul „Jaaropgaaf", este suficient să prezentaţi documentul denumit „Salaris", un fel de fluturaş de salariu anual sau corespunzător întregii perioade lucrate la un angajator. Dacă nu aveţi nici unul dintre cele două documente de mai sus, dar aveţi denumirea completă a angajatorului sau o copie a contractului de muncă, noi ne implicăm pentru a obţine de la angajator unul dintre cele două documente necesare. Având o experienţă de peste opt ani şi fiind un agent fiscal agreat în Olanda, sunt şanse destul de mari să putem obţine aceste acte de la angajatori pentru clienţii noştri. Însă nu putem garanta acest lucru. Este însă obligatorie prezentarea dovezii numărului fiscal BSN/SOFI.
Mai mult, veţi mai avea de semnat nişte formulare-tip, primite din partea noastră. Înainte să solicitaţi restituirea impozitului, trebuie să ştiţi că puteţi face acest lucru pentru ultimii cinci ani fiscali încheiaţi. De exemplu, până la sfârşitul anului 2011 se mai pot recupera impozitele pe munca prestată în 2007.
Suma restituită depinde de cât de mare a fost venitul obţinut în Olanda. Totuşi, dacă aţi obţinut venituri totale în timpul anului fiscal de maximum 5.151 euro, aveţi şansa să primiţi înapoi toate impozitele pe venit reţinute. Veniturile an