Evenimentul a adunat toate oficialităţile locale care au şi probat, printr-o plimbare cu maşinile de serviciu, calitatea lucrării
Inaugurarea a fost făcută doar în prezenţa oficialităţilor locale. Evenimentul a fost unul sobru pentru că panglica pe care reprezentanţii firmei constructoare au adus-o pentru a marca evenimentul a fost cu câţiva centimetri mai scurtă decât tronsonul de drum, aşa că s-a renunţat şi la inaugurarea standard.
Înainte de venirea celor mai importanţi oameni din staff-ul local, locul unde s-a făcut inaugurarea a fost spălat de cinci ori. Cu toată atenţia pentru detalii, nu a fost dificil să observi că pe unele zone gardul de protecţie nu era vopsit în totalitate. Important este însă faptul că de acum traficul rutier de mare tonaj va fi preluat de acest sector de drum.
„Această lucrare este foarte importantă, centura descarcă DN6, evită oraşul şi asigură o scurtare a traficului foarte importantă.
Au fost ceva probleme tehnice la ieşirea din centură, unde s-au aplicat nişte soluţii mai costisitoare. Temenul de garanţiei al lucrări este de doi ani de zile, este termen de funcţionare şi de uzură”, a declarat Dumitru Petre, directorul Direcţiei Tehnice Compania Naţionala de Autostrazi şi Drumuri Naţionale, cel care a făcut recepţia lucrării.
CLICK PE POZE PENTRU GALERIE FOTO
Contractul de reabilitare a secţiunii Drobeta-Turnu-Severin – Bahna a Drumului Naţional 6, inclusiv construcţia variantei de ocolire a oraşului a fost atribuit firmei JV Pizzarotti - Tirrena Scavi prin licitaţie internaţională deschisă, beneficiarul final fiind Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A.
Contractul, în valoare totală de 45.063.151,1 euro, din care 26.479.538,05 euro reprezintă contribuţia Comisiei Europene, are ca scop reabilitarea DN 6, km 332+150 – km 358+000,