În doar câteva zile, vom sărbători schimbarea anilor. Final de etapă şi început, prilej de bilanţ şi de planuri pentru viitor. Un capitol distinct al acestei recapitulări îl va constitui alcătuirea şi rostul propriei persoane.
„Ce-am făcut cu viaţa mea în ultimele 365 de zile? Ce-am văzut în oglinda celor 365 de dimineţi? Pe cine am văzut? Şi cât din ceea ce mă reprezintă am lăsat să vadă ceilalţi?" Anticipând acest firesc proces de autoevaluare, vă venim în ajutor cu tema aleasă pentru ediţia curentă a revistei AIDA.
Dacă vă aşteptaţi să reiasă din lectură că brandul personal e doar o chestiune de imagine pe care s-o puteţi rezolva cu câteva ore petrecute într-un salon de înfrumuseţare şi o vizită la croitor, o să fiţi dezamăgiţi: „Brandul personal este adevărul intim, nu coafura". Şi specialiştii în branding, şi oamenii de afaceri serioşi, şi recrutorii, şi consilierii sunt unanimi în a menţiona că fără fond nu merită vorbit despre formă.
Brandul personal este o construcţie de valori la a cărei arhitectură trebuie lucrat permanent. Reţelele sociale ne suflă şi ele vânt în pânzele notorietăţii, cu condiţia să gestionăm atent mesajele aruncate în spaţiul virtual. Pentru situaţia în care vă confruntaţi totuşi cu fapte care vă lezează dreptul la onoare şi reputaţia, găsiţi în AIDA şi soluţiile avocaţilor specializaţi („Cum repari în instanţă prejudiciile de imagine"). Luaţi cu voi toate aceste sugestii, la toate trecerile şi petrecerile ce urmează. Fiţi autentici şi consistenţi, oricât ar fi de tare dată muzica şi de încinsă atmosfera! Să aveţi parte de un brand şi un brad frumos! La mulţi ani!
Vă aşteptăm veştile pe adresa redacţiei şi pe pagina noastră de Facebook. Rodica Nicolae,redactor-şef AIDA
În doar câteva zile, vom sărbători schimbarea anilor. Final de etapă şi început, prilej de bilanţ şi de planuri pentru viitor. Un capitol di