Agentiile de publicitate care au in portofoliu servicii de promovare pe Facebook ar putea fi primele interesate de achizitia de actiuni, dupa ce compania se va lista si la bursa de la Bucuresti, dupa cum ne-a declarat Lucian Despoiu, managing partner Kondiment.
„Ne asteptam ca aceasta stire sa nu treaca fara urme pozitive in piata de online din Romania. Este foarte probabil ca se vor gasi investitori si in Romania, iar in ceea ce priveste profilul acestora, e posibil ca o parte sa provina din agentii care au in portofoliu servicii de promovare pe Facebook, de ce nu?”, a adaugat reprezentantul aceleiasi agentii.
Pe de alta parte, Lucian Despoiu a spus ca o posibila intrare pe bursa a Facebook ar putea fi comparata cu listarea Apple, cand profilul investitorilor s-a conturat din oameni de afaceri din tot felul de industrii, plus lucratori, someri sau studenti.
Despoiu a atentionat totusi ca volumele tranzactionate pe Bursa de Valori Bucuresti (BVB) nu sunt foarte mari, dar „ar fi minunat ca tranzactionarea Facebook sa creasca aceste sume, dar cred ca e prea devreme pentru un pronostic”.
Este foarte probabil ca se vor gasi investitori si in Romania, iar in ceea ce priveste profilul acestora, e posibil ca o parte sa provina din agentii care au in portofoliu servicii de promovare pe Facebook.
Intrebat insa daca compania pe care o reprezinta intentioneaza sa faca o astfel de investitie, Despoiu a spus ca „nu avem in plan pentru moment asa ceva”, dar „o investitie in Facebook ar putea avea rezultate pozitive si cu siguranta e de luat in calcul”.
„Este o piata in crestere, cu tot mai multi clienti interesati sa dedice parti semnificative din bugete promovarii pe Facebook”, a completat reprezentantul Kondiment.
Afirmatiile vin in contextul in care presedintele Bursei de Valori Bucuresti (BVB), Ster