Jurnalistul Radu Moraru şi echipa acestuia au depus o solicitare la CNA pentru o licenţă TV.
Radu Moraru lansează alături de câţiva dintre membrii emisiunii „Naşul" o nouă televiziune, Naşul TV. Solicitarea va fi analizată astăzi în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA). Postul va fi operat de societatea Fire Breaking News SRL din Bucureşti, potrivit Mediafax.
Societatea Fire Breaking News SRL a fost înfiinţată la 2 aprilie 2010, are ca principal obiect de activitate „consultanţa pentru afaceri şi management" şi este controlată de oamenii lui Radu Moraru, potrivit datelor de la Registrul Comerţului. Firma este deţinută de Anda Blîndu (50%) şi Ioana-Lăcrămioara Reit (50%). Administratorii societăţii sunt Anda Blîndu şi Adrian Bucă, care au un contract pe durată nelimitată. Adrian Bucă este producătorul emisiunii „Naşul", realizată de Radu Moraru, iniţial la B1 TV, şi, din decembrie 2010, la 10 TV. De asemenea, Anda Blîndu face parte din echipa lui Moraru, în timp ce Ioana Reit este soţia lui Adrian Bucă şi a fost prezentatoare a emisiunii „Şase, vine presa!", de la B1 TV.
O revenire după eşecul de la 10 TV
Radu Moraru transformă astfel brandul care l-a consacrat într-o televiziune, după problemele de la 10 TV, unde RCS & RDS nu mai plătea nici măcar utilităţile pentru realizarea emisiunii „Naşul".„Omul de la care a fost închiriat studioul ne-a tot dat mesaje, să se plătească curentul, apa, gazul, ce mai e pe-acolo. Eu nu am ce să fac. Dacă atât apreciază ei brandul «Naşul», că nu sunt în stare să asigure un studio, eu ce să mai zic?", spunea Radu Moraru în urmă cu două luni. Lipsa banilor l-a făcut pe Moraru să părăsească, alături de echipă, 10 TV, post care mai funcţionează doar din reluarea câtorva emisiuni.
Emisiunea lui Radu Moraru a fost principalul program din grila televiziunii grupului RDS & RDS, iar