Bugetul alocat Sărbătorilor de iarnă va fi mai mic pentru 65% dintre români, arată rezultatele unui studiu realizat de Mednet Marketing Research Center. Bugetul mediu alocat pentru Crăciun şi Revelion va fi de 1046 lei, mai mic decât anul trecut (1052 lei) sau decât în anul 2009, când bugetul de familie a fost de 1523 lei.
Cadourile cele mai des oferite de sărbători sunt articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte (45%), cosmetice şi parfumuri (34%), ciocolată şi cafea (29%) şi jucării (28%).
În acest context, piaţa asigurărilor, pe primele nouă luni, a înregistrat o uşoară scădere, raportată la cifrele în euro, şi este de aşteptat ca totalul pieţei să ajungă la sfârşitul acestui an la aproximativ 1,9 miliarde euro.
Invitaţi: Lăcrămioara Voinea, managing director, Mednet Marketing Research Center, Alex Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 13 decembrie 2011
Bugetul alocat Sărbătorilor de iarnă va fi mai mic pentru 65% dintre români, arată rezultatele unui studiu realizat de Mednet Marketing Research Center. Bugetul mediu alocat pentru Crăciun şi Revelion va fi de 1046 lei, mai mic decât anul trecut (1052 lei) sau decât în anul 2009, când bugetul de familie a fost de 1523 lei.
Cadourile cele mai des oferite de sărbători sunt articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte (45%), cosmetice şi parfumuri (34%), ciocolată şi cafea (29%) şi jucării (28%).
În acest context, piaţa asigurărilor, pe primele nouă luni, a înregistrat o uşoară scădere, raportată la cifrele în euro, şi este de aşteptat ca totalul pieţei să ajungă la sfârşitul acestui an la aproximativ 1,9 miliarde euro.
Invitaţi: Lăcrămioara Voinea, managing director, Mednet Marketing Research Center, Alex Roşca, redactor şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 13 decembrie 2011