Se schimbă vremurile. Piţipoanca retro Jenica s-a retras, noile piţipoance nu mai au răbdare. Dna Jenica era de o decenţă greu de suportat, nu făcea rating, se certa doar îmbrăcată iar poalele ei erau chiar poale, nu o palmă de fustiţă. În epoca megasenzualelor Ramona - Sensual - Crudela, dezbrăcatul până la silicoane şi chiloţi cu aţă, înjurăturile şi poalele în cap pe sticlă, you tube şi face book sticlă sunt elemente de marketing. Piţipoancele informează celor interesaţi că se abandonează studiului, că încep studiile la Milano cu "primul trimestru de masterat”, ca să ştii de unde să le iei pentru paranghelii sexy. Oricum, în Italia se câştigă cel mai bine.
Scandalurile, plecările şi despărţirile consolidează cariera piţipoancelor. Cele mai dezgheţate îşi rotunjesc sponsorizările cu sumele încasate pentru frecatul mentei pe scaun - noaptea, live, împăiate - făcând semne operatorului să pună, dracului, şi pe ele camera.
Duduie motoarele din caterincă
Când vine vorba despre munci şi învăţături, plouă cu diplome în casele toantelor care n-au aflat că pentru condusul maşinii ai nevoie de permis. Fiindcă n-au nici o calificare, situaţie de largă răspândire între piţipoancele băştinaşe, şi nu le permite suficienţa măcar un rol în megaproducţii publicitare cu neveste constipate sau cu ochelariste care te invită să ieşi din foame luând bani cu camătă de la Ovident, piţipoancele din ultimul val iau taurii de coarne.
Schema e simplă. Divorţul de un manelist este "un pas înainte”. Sexul la prima vedere e o "provocare” (explică Sida din Răcari). Căsătoria cu un fotbalist la modă se numeşte "proiect”.
Astfel că urmaşelor Jenicăi, devenite superlucrative, le duduie motoarele non-stop: pumnii şi trasul de păr sunt entertainment, caterinca e show iar chermeza, advertising.
Ce bani să-ţi dau, fă?
Aţi observat