"Vremea artistilor a murit, e vremea produselor! Cu ceva vreme in urma, la Ramnicu Valcea, am vazut, din culise, un recital al bandului condus de Petre Geambasu... Spun din culise pentru ca asa le-am simtit de aproape forta, puterea, muzica pe care o transmiteau... Era o veritabila masina de produs sunete... Cu Doina Spataru, cu Malina Olinescu, cu Geambasu jr si sr, cu haine elegante, paiete si papioane... Artisti printre produse...", a scris Dan Negru.
El se declară împotriva concursurilor precum "X Factor" sau "Vocea României", ai căror câştigători sunt desemnaţi prin trimiterea de SMS-uri.
"Rod Stewart, Sting sau Mark Knophler si-au declarat dispretul fata de zecile de show-uri de talente muzicale din intreaga lume, difuzate la radio sau televizune, care produc produse... E vremea plasticului, a unor staruri produse de SMS-uri si gonflate vreme de un sezon, asa cum bine-i sta unei societati de consum. Destul cat televizunile care le-au produs sa-si scoata banii investiti", a completat Dan Negru.
"Vremea artistilor a murit, e vremea produselor! Cu ceva vreme in urma, la Ramnicu Valcea, am vazut, din culise, un recital al bandului condus de Petre Geambasu... Spun din culise pentru ca asa le-am simtit de aproape forta, puterea, muzica pe care o transmiteau... Era o veritabila masina de produs sunete... Cu Doina Spataru, cu Malina Olinescu, cu Geambasu jr si sr, cu haine elegante, paiete si papioane... Artisti printre produse...", a scris Dan Negru.
El se declară împotriva concursurilor precum "X Factor" sau "Vocea României", ai căror câştigători sunt desemnaţi prin trimiterea de SMS-uri.
"Rod Stewart, Sting sau Mark Knophler si-au declarat dispretul fata de zecile de show-uri de talente muzicale din intreaga lume, difuzate la radio sau televizune, care produc produse... E vremea plasticului, a unor staruri pr