Noul concept al magazinelor Vodafone a fost realizat de agenţia Grey Worldwide şi Trans Form, o companie de arhitectură din Cluj, şi a fost aplicat până acum în două unităţi din Bucureşti.
Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat în urmă cu o lună un program de reamenajare/redecorare a magazinelor care va fi extins anul viitor şi în alte locaţii din ţară.
Momentan doar două magazine din Bucureşti - situate pe bulevardul Ştefan cel Mare şi şoseaua Pantelimon - au trecut prin procesul de transformare gândit în ultimele luni de Vodafone împreună cu agenţia Grey Worldwide şi Trans Form, o companie de arhitectură din Cluj.
Ce s-a schimbat? Aproape tot, de la vitrine până la interior. Un lucru care sare în ochi din exterior este vitrina în care nu mai sunt lipite afişe, ci televizoare pe care rulează mai multe machete publicitare la diferite produse şi servicii. În magazin, ambianţa high tech este generată de renunţarea la etichetele tipărite, care au fost înlocuite cu nişte miniecrane pe care clientul poate citi mai multe informaţii, de la preţ până la specificaţiile tehnice. O altă schimbare: casieria a fost desfiinţată, plăţile putând fi realizate de la fiecare birou modular din magazin, iar toate echipamentele prezentate (telefoane, laptopuri) sunt deschise şi conectate astfel încât clienţii să le poată testa şi face o alegere în cunoştinţă de cauză.
"Faptul că există o interacţiune sporită - toate telefoanele sunt live în magazin şi există acel minidisplay lângă fiecare produs îi dă clientului o independenţă. Eu cred că astfel consumatorul are opţiunea de-şi găsi informaţia şi de a privi pe îndelete telefonul şi de a lua astfel o decizie fie de unul singur, fie asistat de unul dintre specialiştii noştri", a declarat Mihai Ghyka, directorul comercial al Vodafone.
Odată cu renunţarea la casierie, în magazin