Compania TAROM susţine campania de informare "Viză pentru SUA", iniţiată de MAE şi de Ambasada SUA la Bucureşti. Informaţii suplimentare referitoare la campanie şi la modul de a aplica pentru o viză temporară pentru SUA pot fi regăsite atât pe site-ul TAROM, rubrica „Informaţii utile", cât şi în ediţia din această lună a revistei „Insight", disponibilă gratuit pe toate cursele companiei. Campania se adresează cetăţenilor români, care solicită o viză temporară pentru SUA, informaţiile detaliate de pe pagina de internet a MAE, secţiunea "Viză pentru SUA" având scopul de a-i ajuta să-şi pregătească mai bine dosarul de candidatură. Demersul MAE are ca obiectiv, pe lângă sprijinirea cetăţenilor români care solicită o viză temporară pentru SUA, şiscăderea ratei de respingere a solicitărilor de viză. În acest sens, toţi cei interesaţipot consulta recomandările din cadrul secţiunii www.mae.ro/viza-pentru-sua, precum şi de pe paginile de internet ale partenerilor campaniei. Reamintim că toate parteneriatele stabilite de MAE pentru continuarea campaniei sunt în regim de gratuitate. Detalii suplimentare privind componentele campaniei „Viză pentru SUA" sunt accesibile şi pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua). Parteneri instituţionali: MDRT, Metrorex, ANAT, TAROM. Parteneri din mediul privat: Grafitti BBDO, Affichage România, News Outdoor România. Parteneri mediadin presa centrală şi locală- în ordine alfabetică: Agerpres, Aspecte Diplomatice, Comunicaredepresă.ro, Curentul, Economistul, Gazeta de Sud, Glasul Maramureşului, Hotnews, Info Press TV, Informaţia de Alba, Mediafax, Monitorul de Cluj, Monitorul de Vrancea, Money Channel, Monitorul de Suceava, NEWS-AR (Arad), Radio Severin, Societatea Română de Radiodifuziune (prin intermediul canalelor radio din subordine: România Actualităţi, Radio România Inter