Honda Civic, cel mai sportiv model al marcii japoneze, a primit la inceputul anului echiparea GT cu cateva trasaturi distincte la exterior si interior, ce ii confera un design mai indraznet si atragator.
GT se remarca prin grila frontala sport, elementele cromate, proiectoarele de ceata si evacuarile triunghiulare, jantele de 17 inch, manerele usilor si capacul rezervorului - Dark Chrome.
La interior, echiparea GT vine cu tapiterie din piele Alcantara, pedalier sport, comenzi volan, scaune incalzite, CD MP3, volan imbracat in piele si buton pentru pornirea motorului.
Bordul modelului Civic, pozitionat spre sofer, ofera mai multe trepte de intensitate pentru iluminarea ceasurilor si o gramada de comenzi amplasate in jurul volanului, printre care si butonul de pornire aflat in partea stanga.
Alte lucruri interesante la Civic sunt usile grele care se inchid perfect fara sa fie nevoie sa le trantesti si bancheta cu un sistem de pliere de tip “Magic Seats”. Portbagajul are 415 litri cu bancheta nerabatata.
Pentru test am primit un Civic GT cu motorul pe benzina i-VTEC de 1,8 litri 140 CP si transmisia automata cu 5 trepte, care are un pret de 21.600 euro cu TVA. Importatorul marcii in Romania, Honda Trading, ofera o reducere de 2.500 euro fara TVA pentru un model Civic configurat astfel.
Combinatia motor de 1,8 litri benzina cu transmisie automata mi s-a parut mult mai buna decat cu transmia manuala, in oras este mai usor de condus si ajunge parca mai rapid la 50-60 km/h, fara sa se forteze prea tare sau sa ceara un efort din partea soferului. Tinuta de drum este foarte buna, masina este stabila si placuta.
Consumul propulsorului de 140 de Cai Putere a fost apropiat de cel dat de producator, in jur de 10 litri la 100 km in oras si 6,2 litri la 100 km in afara orasului la o viteza de 90-100 km/h.
Pentru pasionatii de co