La probele acuzării împotriva primarului suspendat, cercetat pentru luare de mită, se adaugă mai multe denunţuri din partea unor firme care ar fi „cotizat“ la edil pentru obţinerea unor avize. Unul dintre denunţuri aparţine Carrefour, conform unor surse din apropierea anchetei.
În ultima săptămână, reprezentanţii mai multor societăţi implicate în dosarul Apostu, care au plătit bani grei pentru aşa-zisele servicii de consultanţă oferite de către soţia edilului, Monica Apostu, în schimbul unor avize şi autorizaţii de la Primăria Cluj-Napoca, l-au denunţat pe primarul arestat.
Denunţurile arată că Sorin Apostu a cerut, pentru facilitarea obţinerii unor acte emise de către Primărie, personal, anumite sume de bani. Surse judiciare au declarat pentru „Adevărul" că, în urma denunţurilor făcute, suma pe care Apostu ar fi luat-o mită a crescut considerabil. Astfel, în momentul arestării preventive se vorbea despre suma de 125.000 de euro primită drept mită de la Aspazia Droniuc şi de la Călin Stoia pentru „aranjarea" contractelor de asigurare a parcului auto RATUC, respectiv pentru obţinerea contractului de salubrizare a oraşului de către Brantner-Vereş. Pe lângă această sumă, se pare că Apostu ar fi încasat, în ultimii doi ani, prin firma de avocatură a cărei angajată este soţia sa, alţi aproximativ 100.000 de euro de la mai multe companii nou-intrate pe piaţa clujeană, care au obţinut diferite avize şi autorizaţii de la primărie în schimbul banilor.
Denunţul Carrefour România
Una dintre societăţile denunţătoare este Carrefour România, potrivit unor surse apropiate anchetei, care au dezvăluit pentru „Adevărul" că un reprezentant al lanţului de magazine a venit din Bucureşti la începutul acestei săptămâni, însoţit de mai mulţi avocaţi, pentru a depune denunţul la DNA Cluj.
Din denunţ ar rezulta că Sorin Apostu a cerut personal şi a primit pe