DPD România, companie cu activităţi de coletărie şi curierat expres de pe piaţa locală, estimează o creştere de 10% a livrărilor naţionale şi internaţionale în luna decembrie a acestui an, faţă de perioada similară a lui 2010. Dynamic Parcel Distribution (DPD) România explică această prognoză pe seama dezvoltării apetitului consumatorilor pentru comerţul online şi a creşterii generale a consumului, specifică sezonului.
DPD este prezentă pe piaţa de servicii online prin dpdonline.ro, singura platformă din România care oferă în prezent posibilitatea de plasare a comenzii şi de plată prin e-payment cu orice card bancar.
DPD România a terminat primele nouă luni ale lui 2011 cu o cifră de afaceri de 26 milioane lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut, şi un profit de peste 1,4 milioane lei, cu 8% mai mare faţă de cel raportat după trimestrul trei al lui 2010. Pentru sfârşitul lui 2011, DPD România îşi menţine estimarea unei creşteri cu 25% a cifrei de afaceri faţă de anul 2010.
DPD România este activă pe piaţa locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înfiinţată în 1997. În martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziţionat pachetul majoritar al Pegasus, preluând numele DPD România. Din iunie 2011, DPD România se află 100% în proprietatea GeoPost Yurtici Kargo. În prezent, DPD România se numără printre primele 5 companii de curierat rapid şi coletărie din România, cu peste 500 de angajaţi (inclusiv francizele), 74 depozite şi 12.000 de colete livrate zilnic. DPD România are o acoperire naţională în proporţie de 100% şi efectuează livrări în peste 220 de ţări din întreaga lume.
DPD România, companie cu activităţi de coletărie şi curierat expres de pe piaţa locală, estimează o creştere de 10% a livrărilor naţionale şi internaţionale în luna decembrie a acestui an, faţă de perioad