Din dorinţa de a face economii, giuleştenii au parcurs prima parte a drumului cu o cursă de linie, iar restul cu autocarul.
Rapid joacă la Eindhoven ultimul meci dintr-un sezon de Liga Europa care a început bine, dar s-a terminat prost şi prematur. Pentru că meciul nu mai are nicio importanţă pentru nimeni - olandezii sunt deja calificaţi şi câştigători ai grupei, iar rapidiştii eliminaţi - conducerea giuleştenilor a decis să facă tot posibilul pentru ca această deplasare să fie cât mai ieftină.
Două autocare şi un drum de două ore
Astfel, Pancu şi compania au decolat, ieri, de dimineaţă, la ora 9.00, spre Olanda, cu o cursă de linie, nu cu un charter, aşa cum procedează echipele de fotbal care se respectă şi aşa cum a procedat, spre exemplu, Vasluiul lui Adrian Porumboiu. La check-in, la îmbarcare şi chiar în avion, Răzvan Lucescu şi jucătorii săi au trebuit să-şi facă loc printr-o mulţime de turişti, oameni de afaceri şi suporteri, care mergeau şi ei la Amsterdam. Asta deoarece nu există cursă de linie direct la Eindhoven.
Se mizează pe faptul că au timp de refacere
Ajunşi în capitala Olandei în jurul prânzului, rapidiştii n-au terminat periplul. Pentru a parcurge cei 130 de kilometri dintre Amstedam şi Eindhoven, giuleştenii au închiriat două autocare în care au mai trebuit să stea înfipţi încă două ore.
Rapid a ajuns, în sfârşit, la destinaţie în jurul orei 14.00, după amiază. George Copos a considerat însă că lotul merită acest drum chinuitor, având în vedere că rezultatul partidei oricum nu contează. În plus, după confruntarea cu PSV, ultimul meci oficial al Rapidului e programat tocmai pentru marţi, 20 decembrie, aşa că Pancu şi compania vor avea timp suficient să se refacă după o deplasare obositoare cu autocarul şi avionul.
Olandezii, tot cu rezervele
Cum PSV Eindhoven nu mai poate pierde prima poziţie în