Astăzi ar fi trebuit inaugurată autostrada Bucureşti – Ploieşti. Din cei 62 de kilometri, doar 14 au fost finalizaţi. Este vorba de sectorul Moara Vlăsiei – Ploieşti (km 48 - 62), construit de SC Spedition UMB SRL.
Euroconstruct Trading 98 şi Pa&Co, responsabili de celelalte două tronsoane, vor fi penalizate cu 0,05% pe zi din valoarea contractului pentru că au depăşit termenul de finalizare a lucrărilor la tronsonul de autostradă, a anunţat CNADNR. Aceste penalităţi urmează să fie calculate de consultantul S.C. Consitrans SRL, desemnat pentru supervizarea lucrărilor de construcţie.
În vară, cele două societăţi au solicitat Ministerului Transporturilor majorarea contractului cu 47%, însă instituţia a refuzat şi a trimis o notificare asocierii pentru rezilierea contractului. Companiile au renunţat la cerere şi au reluat lucrările.
Termenul estimat de finalizare pentru tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti este trimestrul II 2012.
Astăzi ar fi trebuit inaugurată autostrada Bucureşti – Ploieşti. Din cei 62 de kilometri, doar 14 au fost finalizaţi. Este vorba de sectorul Moara Vlăsiei – Ploieşti (km 48 - 62), construit de SC Spedition UMB SRL.
Euroconstruct Trading 98 şi Pa&Co, responsabili de celelalte două tronsoane, vor fi penalizate cu 0,05% pe zi din valoarea contractului pentru că au depăşit termenul de finalizare a lucrărilor la tronsonul de autostradă, a anunţat CNADNR. Aceste penalităţi urmează să fie calculate de consultantul S.C. Consitrans SRL, desemnat pentru supervizarea lucrărilor de construcţie.
În vară, cele două societăţi au solicitat Ministerului Transporturilor majorarea contractului cu 47%, însă instituţia a refuzat şi a trimis o notificare asocierii pentru rezilierea contractului. Companiile au renunţat la cerere şi au reluat lucrările.
Termenul estimat de finalizare pentru tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti este tri