Asesoft Distribution, compania de distributie condusa de Iulian Stanciu (foto), si-a schimbat numele In Network One Distribution (NOD) si tinteste o prezenta mai activa pe pietele din regiune. DailyBusiness.ro va prezinta de ce s-a hotarat schimbarea numelui firmei si ce obiective de business are Stanciu pentru anul viitor.
Intrebat de presa daca unul dintre motivele schimbarii de nume a fost si confuzia creata intre compania pe care o conduce si Asesoft International, compania controlata de Sebastian Ghita, Stanciu a admis acest lucru. El a adaugat ca aceasta confuzie s-a facut simtita atat la nivelul perceptiei publice, cat si in randul partenerilor, si chiar si in randul bancilor.
Rezonanta englezeasca a noului nume (NOD) a fost un alt factor luat in calcul in proces, avand in vedere faptul ca Stanciu doreste sa fie mai activ pe pietele externe. Procesul de rebranding a fost coordonat de compania locala de profil Brandient.
Asesoft Distribution SRL este detinuta in proportie de 50% de Iulian Stanciu, care este si presedintele board-ului companiei. Celelalte 50% dintre actiunile companiei sunt detinute de omul de afaceri Sebastian Ghita.
Network One Distribution isi propune o prezenta mai larga in regiune, in special in tari vecine, unde compania este deja prezenta, precum Bulgaria, Ungaria si Republica Moldova. Toate livrarile internationale urmeaza sa fie facute, in continuare, din centrul logistic din apropierea Bucurestiului. Compania nu doreste sa deschida centre logistice in tarile in care patrunde, asa ca prezenta in regiune este bazata doar pe forta de vanzari si marketing.
Lipsa unor centre logistice si in pietele externe nu pare sa afecteze compania, Stanciu spunand ca "deja livram mai repede in Bulgaria decat la Satu-Mare sau Botosani". Stanciu spera ca pietele externe sa aduca incasari de 4