Mercedes-Benz România, reprezentantul Daimler AG pe piaţa locală, a livrat la începutul acestei luni un automobil Maybach 57S în valoare de peste 500.000 de euro, acesta fiind cel mai scump automobil vândut oficial pe piaţa locală în ultimii trei ani.
Ultimul Maybach livrat oficial a fost tot un 57S în iunie 2009 care a costat 450.000 de euro şi a fost achitat cash.
Spre comparaţie, anul trecut nici Maybach şi nici Rolls Royce nu au livrat niciun automobil nou pe piaţa locală.
"În România încă există o piaţă pentru Maybach. Ritmul este de o maşină pe an şi este ceea ce poate piaţa locală să ofere şi să aibă", a spus Valeriu Zaharia, directorul de vânzări şi marketing al Mercedes-Benz pentru divizia de autoturisme.
În ultimul trimestru al acestui an a existat un adevărat "boom" pe piaţa maşinilor de superlux, care au preţuri de peste 300.000 de euro. Automobile Bavaria a livrat în noiembrie o limuzină Rolls Royce Phantom, în valoare de peste 400.000 de euro şi un Phantom de peste 300.000 de euro.
Michael Schmidt, omul de afaceri care deţine Automobile Bavaria, a deschis în luna septembrie un dealer al mărcii britanice la München, iar un service Rolls Royce a fost deschis la Bucureşti în 2010.
Mercedes-Benz România, reprezentantul Daimler AG pe piaţa locală, a livrat la începutul acestei luni un automobil Maybach 57S în valoare de peste 500.000 de euro, acesta fiind cel mai scump automobil vândut oficial pe piaţa locală în ultimii trei ani.
Ultimul Maybach livrat oficial a fost tot un 57S în iunie 2009 care a costat 450.000 de euro şi a fost achitat cash.
Spre comparaţie, anul trecut nici Maybach şi nici Rolls Royce nu au livrat niciun automobil nou pe piaţa locală.
"În România încă există o piaţă pentru Maybach. Ritmul este de o maşină pe an şi este ceea ce poate piaţa locală să ofere şi să aibă", a