IrinelColumbeanu este constient ca mitul Dracula poate fi mult din de acum inainte o idee buna de afaceri, astfel ca a dat startul unui business pe care il manageriaza din culise.
In fata este scoasa insa o doamna mai putin cunoscuta de presa sau in lumea afacerilor, CristinaStefanescu, cea care detine brevetele drepturile de productie.
Columbeanu pompeaza cu bani in aceasta afacere si crede ca nu va da gres. Proiectul este inregistrat la OSIM cu numele ”Dracula’s Castle Secrets – Transylvania” (Secretele castelului lui Dracula – Transilvania) si contine produse inspiratdin mitul evului mediu: ceasuri insangerate, halbe de bere cu capac ce gem infricosator atunci cand sunt atinse, seturi de cafea sau ceai, inele, cercei, ace de cravata, umbrele in forma de mantie de vampir, coiful lui Vlad Tepes si alte obiecte promotionale imprimate cu chipul lui Tepes.
“Asa este, sunt implicat in acest proiect si il sprijin pentru ca, inca de la inceput, nu l-am vazut doar ca pe o afacere, ci si ca pe un mod de a promova Romania in Occident.Publicul tinta se afla in afara tarii, pentru ca vreau sa promovez Romania cu ajutorul acestei marci. Mi se pare absurd ca tocmai noi, romanii, nu profitam de pe urma legendarului Dracula”, a declarat Irinel Columbeanu pentru Cancan.
Obiectele gandite par desprinse din filmele de groaza. Spre exemplu, este comercializat un ceas de perete care, in timpul zilei are imprimat castelul lui Dracula iar la miezul noptii acesta este inlocuit de chipul lui Tepes si, sub cadran ledurile imprima pe ecran picaturi de sange, urmand ca dimineata totul sa revina la normal.
IrinelColumbeanu este constient ca mitul Dracula poate fi mult din de acum inainte o idee buna de afaceri, astfel ca a dat startul unui business pe care il manageriaza din culise.
In fata este scoasa insa o doamna mai putin cunoscuta de presa sau in lumea a