* Afacerile companiei au crescut la 180 milioane de euro
"Network One Distribution (NOD)", noua identitate de brand a companiei "Asesoft Distribution", a prezentat ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, planurile de extindere pe mai multe pieţe din Europa Centrală şi de Est până în 2014.
"Planul Regional de Dezvoltare" întocmit de "NOD" urmăreşte poziţionarea companiei ca jucător important pe plan regional. "Cine nu face asta, nu rezistă", a spus Iulian Stanciu, Preşedintele Board-ului "Network One Distribution". Domnia sa a adăugat: "Piaţa românească de distribuţie electro-IT are o limită de dezvoltare şi pentru a deveni relevanţi în faţa producătorilor mari, pentru a avea putere de negociere în discuţiile cu aceştia, trebuie să devenim un jucător regional, să facem volume mari".
Acest proiect are ca ţări ţintă Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Serbia şi Ungaria, a căror valoare cumulată se ridică la 3 miliarde de euro. Compania a început deja activitatea pe piaţa din Moldova în acest an. Veniturile "Asesoft Distribution (NOD)" din afara ţării noastre se ridică la aproximativ 14 milioane de euro.
Afacerile "Asesoft Distribution (NOD)" vor atinge 180 milioane de euro în acest an, în urcare cu 24% faţă de 2010, peste estimările iniţiale, a mai declarat Iulian Stanciu. "Rezultatul din 2011, de 180 de milioane euro, şi rata de creştere de 24%, cu mult pes-te nivelul prognozat, dar şi semnificativ peste rata estimată de creştere cu 10% a pieţei de profil, întăreşte poziţia noastră de lider al pieţei de distribuţie electro-IT din România", a precizat Răzvan Ziemba, Director General "NOD".
În acest an, compania a colaborat cu peste 150 de clienţi noi, a încheiat parteneriate cu noi furnizori ca Allied Telesys, HP ESSN, Maxell, Sapphire, Schneider Electric, Techus, Verbatim şi Xerox.
În paralel cu extinderea gamei d