Lanţul de cluburi de fitness World Class îşi va extinde reţeaua la 10 unităţi anul viitor, care vor atrage 20.000 de abonaţi, după investiţii estimate la 3,4 milioane de euro în două noi centre, potrivit oficialilor companiei.
Ieri, lanţul a deschis cel de-al optulea centru de fitness în zona Pipera, lângă centrul rezidenţial Upground, în urma unei investiţii de 2,6 milioane de euro.
"World Class a avut o creştere organică pe piaţa românească, unul dintre cei mai importanţi pioni. Anul viitor vom deschide încă două cluburi: în America House şi în Auchan Titan. Negociem şi pentru un club în zona Floreasca. Luăm în calcul să deschidem centre şi în Constanţa, Braşov, Sibiu şi Cluj", a declarat Mikael Fredholm, CEO-ul World Class.
Oficialii World Class nu au făcut publice datele legate de veniturile reţelei în România, însă acestea se situează în jurul a 15 milioane de euro, potrivit calculelor ZF, care iau în considerare un preţ de 1.000 de euro pe abonament anual şi 15.500 de abonaţi declaraţi de companie. Profitul pe care îl va obţine anul acesta World Class în România se ridică la 1,4 milioane de euro, faţă de un milion de euro anul trecut, potrivit lui Marius Nedelcu, country manager al World Class. Faţă de anul trecut, numărul de abonaţi a crescut cu 24%.
La Registrul Comerţului figurează firma World Class România, care nu şi-a depus bilanţul pe anul trecut, însă în 2009 a raporat o cifră de afaceri de 17 milioane de lei (4 milioane de euro) şi un profit de 1,7 milioane de lei (400.000 de euro).
Dacă World Class România are 15.500 de abonamente, din care 80% făcute de români, iar restul de străini, în Croaţia centrul are 2.000 de abonamente, în Polonia 1.000, iar în Cehia 4.000 de abonamente, potrivit ultimelor date disponibile. World Class operează 38 de cluburi în 14 ţări.
Tariful unui abonament anual într-un club World Class es