Gestiunea serviciului de facturare, comunicare internă, gestiunea clienţilor şi a flotei auto, toate acestea pot fi realizate de către o companie cu ajutorul unei platforme informatice.
Gestiunea serviciului de facturare, comunicare internă, gestiunea clienţilor şi a flotei auto, toate acestea pot fi realizate de către o companie cu ajutorul unei platforme informatice.
Există deja o serie de firme IT care au dezvoltat astfel de aplicaţii informatice. Şi chiar dacă piaţa este abia la început, producătorii sunt optimişti. Ei cred că, anul viitor, tot mai mulţi utilizatori se vor îndrepta către astfel de platforme de gestiune, pentru că ele presupun eficientă şi economie de resurse.
Invitaţii emisiunii Business on air: Călin Butunoi, MORE division manager, TeamNet, Florina Călin, specialist marketing, TemaNet.
Emisiunea Business on air din 15 decembrie 2011
Gestiunea serviciului de facturare, comunicare internă, gestiunea clienţilor şi a flotei auto, toate acestea pot fi realizate de către o companie cu ajutorul unei platforme informatice.
Gestiunea serviciului de facturare, comunicare internă, gestiunea clienţilor şi a flotei auto, toate acestea pot fi realizate de către o companie cu ajutorul unei platforme informatice.
Există deja o serie de firme IT care au dezvoltat astfel de aplicaţii informatice. Şi chiar dacă piaţa este abia la început, producătorii sunt optimişti. Ei cred că, anul viitor, tot mai mulţi utilizatori se vor îndrepta către astfel de platforme de gestiune, pentru că ele presupun eficientă şi economie de resurse.
Invitaţii emisiunii Business on air: Călin Butunoi, MORE division manager, TeamNet, Florina Călin, specialist marketing, TemaNet.
Emisiunea Business on air din 15 decembrie 2011