Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a anuntat ca pana pe 15 decembrie lucrarile de constructie pentru tronsonul de autostrada Moara Vlasiei- Ploiesti au fost finalizate doar pe sectorul construit de Spedition UMB, adica intre 48+200 si km 62+000. In schimb, Euroconstruct Trading 98 SRL si SC Pa&Co International nu au finalizat lucrarile de constructie pe sectoarele lor. Astfel, CNADNR va aplica prevederile contractuale referitoare la penalitatile de intarziere (0,05%/zi), calculate la restul lucrarilor ramase de executat, pana la data finalizarii lucrarilor.
Aceste penalitati urmeaza sa fie calculate de consultantul S.C. Consitrans SRL, desemnat pentru supervizarea lucrarilor de constructie.
Termenul estimat de finalizare pentru tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti este trimestrul II 2012.
Companiile Spedition UMB, Pa&Co International si Euroconstruct Trading 98 s-au angajat in luna mai sa finalizeze toate lucrarile la tronsonul de autostrada Moara Vlasiei-Ploiesti pana pe 15 decembrie 2011.
Atribuirea contractului pentru segmentul Moara Vlasiei-Ploiesti a starnit, de-a lungul anilor, o serie de controverse, atat din cauza intarzierii lucrarilor, cat si din cauza unor plati ilegale. UMB si Tehnostrade sunt controlate de Dorinel Umbrarescu, Euroconstruct de Dan Besciu, iar PA&CO International de Costel Casuneanu, oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului".
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi Asocierea SC Spedition UMB SRL - SC Pa&Co International SRL - SC Euroconstruct Trading 98 SRL - SC Tehnostrade SRL au semnat pe 25 mai 2011 un act adiţional de soluţionare pe cale amiabilă a diferendului survenit ca urmare a Notificării de Reziliere transmise de Companie în ceea ce priveşte Contractul de proiectare şi execuţie a Autostrăzii Bucureşti-Braş