Dupa ce anul acesta B.V. McCann Erickson a devenit prima agentie romaneasca care a castigat marele premiu la festivalul de publicitate de la Cannes, Bogdan Enoiu, directorul general al grupului McCann Erickson Romania, spune ca din punct de vedere creativ nu poate avea un an mai bun si ca si-ar dori sa repete reusitele din 2011.
“Nu cred ca putem avea din punct de vedere creativ un an mai bun ca acesta. Si vrem sa-l repetam. Am luat tot ce inseamna premii internationale incepand cu Cannes si terminand cu Portoroz, Eurobest si Effie in Romania. Am avut un an absolut perfect din punctul acesta de vedere”, a declarat pentru Wall-Street.ro Bogdan Enoiu.
Practic, la jumatatea lui iunie compania B.V. McCann Erickson castiga cinci premii la festivalul local de eficienta in publicitate Effie, dintre care si marele premiu pentru clientul Dedeman. Cateva zile mai tarziu, agentia obtinea pentru campania Noul Rom (client Kandia Dulce) noua premii (intre care doua Grand Prix-uri) la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, devenind astfel prima agentie din Romania care a castigat marele premiu in cadrul acestui eveniment. Ulterior, in octombrie, a fost aleasa agentia anului la festivalul de publicitate Golden Drum de la Portoroz (Slovenia), iar la sfarsitul lui noiembrie castiga alte trei premii la festivalul Eurobest de la Lisabona
Crestere cu 5-7% a afacerilor in 2011
Insa anul acesta nu a insemnat doar premii castigate, ci si o crestere a businessului, Bogdan Enoiu, estimand o majorare a afacerilor grupului cu circa 5-7% fata de 2010, cand a inregistrat o cifra de afaceri de 50,5 milioane de euro. El a adaugat ca inca nu poate spune care va fi profitul net, dar ca spera sa fie o crestere si in privinta acestui indicator. In 2010, cele patru agentii ale grupului au avut un profit net de aproape doua milioane de euro.
M