Valentin Zeicu, directorul Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile spune că instituţia pe care o conduce nu a fost implicată direct în incidentul dintre cele două nave care s-au ciocnit, joi seară, pe Canalul Dunăre - Marea Neagră, în zona localităţii Poarta Albă.
Totuşi, Zeicu s-a informat şi a putut să comunice că, joi seara, dinspre Cernavodă spre Constanţa venea convoiul format din şlep motor şi două barje Euship I, care transporta 3417 t cereale. Din sens opus, dinspre Constanţa spre Cernavodă, cu destinaţia Portul Giurgiuleşti din Republica Moldova, venea şlep motor tanc Ingeborg, sub pavilion german, care transporta 786 t benzină. Acestuia din urmă I s-a blocat cârma şi a intrat cu partea pupa babord sub evazajul Euship. În urma acroşării au fost avariate balustrada şi două guri de tanc. „Ambele nave au avut pilot la bord. Nu s-au înregistrat victime, nici poluare, nici infrastructura nu a fost avariată. Căpitănia a îndrumat navele către Basarabi (Euship), respectiv Medgidia (Ingeborg), pentru anchetă", a precizat Zeicu. Incidentul s-a produs la km 30, aproape de bifurcaţia cu Canalul Poarta Albă Midia Năvodari.
Valentin Zeicu, directorul Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile spune că instituţia pe care o conduce nu a fost implicată direct în incidentul dintre cele două nave care s-au ciocnit, joi seară, pe Canalul Dunăre - Marea Neagră, în zona localităţii Poarta Albă.
Totuşi, Zeicu s-a informat şi a putut să comunice că, joi seara, dinspre Cernavodă spre Constanţa venea convoiul format din şlep motor şi două barje Euship I, care transporta 3417 t cereale. Din sens opus, dinspre Constanţa spre Cernavodă, cu destinaţia Portul Giurgiuleşti din Republica Moldova, venea şlep motor tanc Ingeborg, sub pavilion german, care transporta 786 t benzină. Acestuia din urmă I s-a blocat cârma şi a intrat cu partea pup