La ora bilanţului de final de an, Compania de Apă Oradea (CAO) impune măsuri mai stricte de gestionare a consumului de apă. Astfel că din luna ianuarie a anului viitor toate contoarele de apă vor fi citite în fiecare lună, nu la trei luni cum s-a făcut în acest an, pentru o gestionare mai bună a pierderilor.
Compania locală a făcut bilanţul proiectelor şi activităţilor derulate în acest an. „Principalele obiective din 2011 au fost: implementarea programelor de investiţii cu finanţare externă, în principal fonduri de coeziune, îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii şi creşterea gradului de satisfacţie a acestora, îmbunătăţirea eficienţei companiei din punct de vedere administrativ, operaţional tehnic şi financiar, şi construirea unei structuri integrate pentru asigurarea serviciilor de apă şi canalizare în mai multe localităţi", a spus în cadrul unei conferinţe de presă, directorul Ovidiu Gavra.
Proiecte de investiţii
În 2011, CAO a lucrat pe baza a trei programe de investiţii cu finanţare externă. Unul dintre acestea a fost programul „Instrumente pentru politici structurale de pre-aderare", altul s-a referit la extinderea alimentării cu apă şi canal pe străzi în Oradea, iar ultimul se referă la „Extinderea şi modernizarea infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Bihor".
Verificări lunare ale contoarelor
Noutatea va veni în sprijinul clienţilor, evitându-se situaţii neplăcute de genul cazurilor în care, nefiind găsiţi acasă şi existând pierderi pe conducte, oamenii se trezeau cu facturi imense. Potrivit conducerii CAO, înlocuirea procedurii de citire va implica un efort financiar şi de personal, dar societatea este pregătită pentru acest aspect