Vizibil iritat că ziariştii l-au întrebat de ce consultanţa pentru metroul spre Otopeni costă 66 mil. euro, şeful Metrorex le-a răspuns: "Este treaba dumneavoastră?"
Nu e treaba jurnaliştilor care este costul consultanţei pentru linia de metrou Gara de Nord-Otopeni şi nici a lui Udrişte să ştie preţul unui kilometru de linie de metrou. Aşa s-ar putea rezuma discuţia purtată ieri, la Ministerul Finanţelor, cu ocazia semnării, de către autorităţile române, a acordurilor de împrumut de 500 milioane euro cu Banca Europeană pentru Investiţii (BEI), la o dobândă de sub 4%, pentru cofinanţarea construcţiei tronsonului de metrou Universitate-Pantelimon şi investiţii de mediu la Electrocentrale Paroşeni.
Metrorex a încheiat recent un contract de 66,6 milioane euro cu asocierea Padeco (Japonia)/Oriental Consultants (Japonia)/Metroul SA România/Seneca Group International/Systra (Franţa) pentru consultanţă la legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Otopeni, linie care va fi pusă în funcţiune în 2017-2018.
"Consultanţii vor face foarte multe acţiuni (...). Este o lucrare complexă, sunt costuri care intră în norme internaţionale", a afirmat Udrişte, citat de Mediafax, adăugând că întregul proiect este evaluat la un miliard de euro.
Şeful Metrorex a devenit însă vizibil iritat când a fost întrebat câţi kilometri de linie de metrou pot fi construiţi cu 66 milioane de euro.
"Dacă judecăm la modul ăsta, cu banii ăştia s-ar face multe. Bun, este treaba dumneavoastră? Aşa, dacă vrem să nu avem probleme, nu mai mâncăm, nu mai facem dragoste, nu mai bem. Nu mai facem nimic şi mergem acasă", a răspuns Udrişte.
La insistenţele ziariştilor, Udrişte a afirmat că nu poate să spună cât costă un kilometru de linie de metrou.
Vizibil iritat că ziariştii l-au întrebat de ce consultanţa pentru metroul spre Otopeni costă 66 mil. euro, şeful Metrorex l