Compania aeriană olandeză KLM Royal Dutch Airlines intenţionează să implementeze un sistem special pentru check-in-ul pasagerilor astfel încât să le ofere acestora posibilitatea de a-şi alege "colegul" de scaun. Sistemul le va permite pasagerilor să îşi aleagă persoana care va sta pe scaunul vecin cu ajutorul reţelelor de socializare precum Facebook sau LinkedIn, scrie portalul Gizmodo.com.
Cu ajutorul acestui nou sistem de check-in, cei care urmează să zboare vor putea vizualiza conturile celor care au bilet la acelaşi zbor, cât şi fotografiile acestora, pentru a-şi alege un partener potrivit. Acest lucru ar putea fi în folosul celor care se gândesc cu groază că "vecinul" de scaun ar putea fi plictisitor, agasant sau ar putea chiar să sforăie pe parcursul întregului zbor. Cu ajutorul contului de Facebook, viitorii pasageri vor putea să arunce un ochi pe interesele persoanei alături de care vor călători pentru a sparge uşor gheaţa şi a petrece câteva ore alături de cineva cu care împărtăşesc opinii şi gusturi similare.
Compania aeriană olandeză KLM Royal Dutch Airlines intenţionează să implementeze un sistem special pentru check-in-ul pasagerilor astfel încât să le ofere acestora posibilitatea de a-şi alege "colegul" de scaun. Sistemul le va permite pasagerilor să îşi aleagă persoana care va sta pe scaunul vecin cu ajutorul reţelelor de socializare precum Facebook sau LinkedIn, scrie portalul Gizmodo.com.
Cu ajutorul acestui nou sistem de check-in, cei care urmează să zboare vor putea vizualiza conturile celor care au bilet la acelaşi zbor, cât şi fotografiile acestora, pentru a-şi alege un partener potrivit. Acest lucru ar putea fi în folosul celor care se gândesc cu groază că "vecinul" de scaun ar putea fi plictisitor, agasant sau ar putea chiar să sforăie pe parcursul întregului zbor. Cu ajutorul contului de Facebook, viitorii pasageri vo