Care e adevărul despre managementul Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureş? O întrebare care – în mod ciudat – are atât răspunsuri pozitive cât şi negative.
Dacă ar fi să dăm crezare actualei conduceri a aeroportului, totul e roz pe acolo. Potrivit bilanţului prezentat în urmă cu câteva zile, numărul de pasageri a crescut de la 74.000 în 2010, la 238.000 în 2011. De asemenea, au fost introduse mai multe destinaţii, mai multe investiţii importante (mai exact 43) au fost finalizate cu brio, iar veniturile au crescut, transformând aeroportul în una din cele mai profitabile activităţi din subordinea CJ Mureş.
În şedinţa CJ de mâine, una din temele care vor fi discutate este raportul întocmit de o comisie judeţeană care a analizat activităţile din cadrul aeroportului. Iar rezultatele raportului sunt negre de-a binelea, una din concluzii fiind “Lipsa unei strategii coerente şi clare de dezvoltare pe termen scurt, mediu şi lung care a generat costuri de 50.500.000 lei în perioada 2007-2011 fără creşterea corespunzătoare a calităţii serviciilor oferite (aerogara nefuncţională, lipsa spaţiilor suficiente de parcare, lipsa spaţiului unde să aştepte pasagerii la sosire, etc.).”
În condiţiile în care ambele tabere (Ştefan Petru Runcan, respectiv Mihai Poruţiu) au argumente bazate pe documente, e foarte greu de spus de partea cui e dreptatea. Poate că adevărul e ca de obicei undeva pe la mijloc, poate că nu, certe sunt cuvintele rostite în noiembrie 2011 de senatorul Gyorgy Frunda: „Numai Otopeniul are o sală de aşteptare mai proastă. La ora actuală stăm în picioare, nu avem scaune suficiente… Trebuie făcut ceva…”
Care e adevărul despre managementul Aeroportului „Transilvania” Târgu-Mureş? O întrebare care – în mod ciudat – are atât răspunsuri pozitive cât şi negative.
Dacă ar fi să dăm crezare actualei conduceri a aeroportului, totul e roz pe acol