Bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti va atrage în următorii doi ani investiţii de peste 500 de milioane de euro, în special în retail şi în domeniul auto.
"Acolo, în 2-3 ani, se vor mai investi cel puţin 500 de milioane de euro. Vorbesc de investiţii care vor fi făcute în mod cert, în principal pe zona de retail, adică magazine de mare suprafaţă, dar se vor deschide şi reprezentanţe auto şi magazine de piese auto. Cred că vor apărea şi hoteluri", a spus Dimitraşcu, arhitectul şef al Sectorului 3 din Capitală, citat de Mediafax.
El apreciază că investiţiile deja finalizate în zona Theodor Pallady, printre care se numără şi cele în magazinele Real, Metro şi Decathlon, depăşesc 200 de milioane de euro.
Şi reţeaua franceză de hipermarketuri Leclerc se pregăteşte să intrea anul viitor pe piaţa românească, primul magazin urmând să fie construit pe fosta platformă a producătorului de substanţe chimice Chimopar din Bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, cumpărată în acest an de firma cipriotă Meveco Holding.
"În zonă sunt suprafeţe de teren disponibile care însumează peste 30 de hectare de teren, şi vorbim doar de loturi mari, cumulate prin achiziţie de proprietăţi. Politica de achiziţii de terenuri în zonă este foarte vivace. Sunt fonduri de investiţii şi firme foarte active în zona aceea. Este o zonă care din punct de vedere al utilităţilor urbane nu prea necesită mari investiţii. Este o zonă foarte atractivă şi datorită faptului că şi preţul terenului este mic faţă de nordul Capitalei. La suprafeţe mari se ajunge la sub 50 de euro metrul pătrat", a mai spus Dumitraşcu.
Arhitectul spune că şi grupul grecesc Yioula Glassworks, proprietarul producătorul de ambalaje din sticlă Stirom Bucureşti, vrea să dezvolte un proiect pe terenul fabricii.
"Mai este şi Stirom-ul, fabrica de sticlă de pe Theodor Pallady. Şi ei vor să dezvolte ceva a