Ministerul Administraţiei şi Internelor s-a alăturat, în calitate de partener instituţional, campaniei de informare "Viză pentru SUA", iniţiată de MAE şi de Ambasada SUA la Bucureşti. Astfel, MAI va promova informaţiile din cadrul campaniei atât pe site-ul propriul, prin preluarea bannerului campaniei, cât şi pe paginile de internet aleprefecturilor din ţară, astfel încât informaţiile puse la dispoziţie de MAE şi de Ambasada SUA la Bucureştisă fie accesibile publicului interesat.Ministerul Administraţiei şi Internelora susţinut şi prima etapă a campaniei „Viză pentru SUA", din cursul anului 2010. Campania „Viză pentru SUA" se adresează cetăţenilor români care solicită o viză temporară pentru SUA, pentru a-i ajuta să-şi pregătească mai bine dosarul de candidatură. Demersul MAE are ca obiectiv, pe lângă sprijinirea cetăţenilor români care solicită o viză temporară pentru SUA, şi scăderea ratei de respingere a solicitărilor de viză. În acest sens, toţi cei interesaţi pot consulta recomandările din cadrul secţiunii www.mae.ro/viza-pentru-sua, precum şi de pe paginile de internet ale partenerilor campaniei. Reamintim că toate parteneriatele stabilite de MAE pentru continuarea campaniei sunt în regim de gratuitate. Detalii suplimentare privind componentele campaniei „Viză pentru SUA" pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua). Parteneri instituţionali : MAI, MDRT, Metrorex, ANAT, TAROM. Parteneri din mediul privat : Grafitti BBDO, Affichage România, News Outdoor România. Parteneri mediadin presa centrală şi locală- în ordine alfabetică: Agerpres, Aspecte Diplomatice, Comunicaredepresă.ro, Curentul, Economistul, Gazeta de Sud, Glasul Maramureşului, Hotnews, Info Press TV, Informaţia de Alba, Mediafax, Monitorul de Cluj, Monitorul de Vrancea, Money Channel, Monitorul de Suceava, NEWS-AR (Arad), Radio Severi