Facebook poate fi dat in judecata pentru reclama mincinoasa, daca anunturile aparute pe pagina de utilizator contin aparent aprecieri pozitive din partea prietenilor cu privire la un brand.
Practica este des folosita de unele companii, care prezinta in reclame imagini care fac utilizatorul sa creada ca prietenii sai au apasat butonul de "Like" pe pagina unui brand.
O instanta din Statele Unite a decis ca procesul deschis de mai multe persoane impotriva retelei sociale poate continua, in ciuda eforturilor companiei de a opri actiunea, relateaza Bloomberg.
Reclamantii cer ca imaginile utilizatorilor sa nu mai fie folosite in anunturi publicitare la diverse branduri sau produse.
Acestia au inclus in plangerea catre instanta si documente care il citeaza pe fondatorul Facebook, Mark Zuckeberg, care sustinea ca "nimic nu ii influenteaza mai mult pe oameni decat recomandarea unui prieten", iar "recomandarea de la o persoana de incredere este Sfantul Graal al publicitatii".
Facebook poate fi dat in judecata pentru reclama mincinoasa, daca anunturile aparute pe pagina de utilizator contin aparent aprecieri pozitive din partea prietenilor cu privire la un brand.
Practica este des folosita de unele companii, care prezinta in reclame imagini care fac utilizatorul sa creada ca prietenii sai au apasat butonul de "Like" pe pagina unui brand.
O instanta din Statele Unite a decis ca procesul deschis de mai multe persoane impotriva retelei sociale poate continua, in ciuda eforturilor companiei de a opri actiunea, relateaza Bloomberg.
Reclamantii cer ca imaginile utilizatorilor sa nu mai fie folosite in anunturi publicitare la diverse branduri sau produse.
Acestia au inclus in plangerea catre instanta si documente care il citeaza pe fondatorul Facebook, Mark Zuckeberg, care