Anul acesta, estimările iLeo plasează cifra de afaceri a agenţiei în jurul valorii de 1,4 milioane euro, realizată dintr-un portofoliu de 24 de clienţi.
Înfiinţată acum 5 ani, iLeo a reuşit să crească de la 2 oameni la peste 20 astăzi, să adune peste 120 de clienţi cu care a lucrat în aceşti ani şi să ajungă prima agenţie din România după cifra de afaceri în 2010.
Anul acesta, iLeo a fost declarată agenţia anului la Internetics, festivalul local care premiază performanţa în comunicarea digitală.
Cu un total de 7 premii, câştigate în principal pentru campania "Redescoperă România", iLeo a reuşit să obţină cea mai bună recunoaştere la categorii care includ: Cel mai bun site, Cea mai bună aplicaţie mobilă sau Cea mai bună campanie de Social Media.
"Am pariat pe digital într-un moment în care mai mult de 50% dintre proiecte nu se făceau, pentru că oamenii din marketing pur şi simplu ne considerau nişte dubioşi. Am crescut o companie şi o filosofie de business bazată pe inovaţie şi depăşirea conformismului în comunicare. Am fost pionieri în direcţii ca media socială, comunităţile de brand, zona mobilă sau media. În fiecare an realizăm în jur de 30 de campanii interactive şi oferim cam 5 locuri de internship pentru cei interesaţi de zona de comunicare digitală", a declarat Mugur Pătraşcu, Managing Partner la iLeo.
"Vrem ca iLeo să rămână un loc al inovaţiei şi încercărilor de ieşire din convenţional, credem că fiecare zi în digital înseamnă să te străduieşti să creezi ceva nou şi nu să replici ce este în jurul tău. Suntem mândri de portofoliul de clienţi şi proiectele inovatoare pe care le-am dezvoltat şi pentru anul viitor vom pune în continuare accentul pe produs, pe dezvoltarea de abilităţi şi specializări de avangardă în digital", a afirmat Cosmin Năstasă, Media Director la iLeo.
Anul acesta, estimările iLeo plasează cifra de afacer