Reclamele nu vor mai putea fi transmise la un volum mai mare decât programele TV
Guvernul Statelor Unite va monitoriza nivelul de volum al reclamelor, încercând astfel să protejeze telespectatorii, informează Bloomberg. Reclamele nu vor mai putea fi transmise la un volum mai mare decât programele TV în cadrul cărora sunt incluse, potrivit unei reglementări adoptate săptămâna trecută de către Comisia Federală a Comunicaţiilor (FCC). Normele se vor aplica începând cu data de 13 decembrie 2012, iar cei care le vor încălca vor fi sancţionaţi, prin amenzi.
"Reclamele TV nu vor mai fi la fel cum sunt acum niciodată", a spus comisarul Robert McDowell, înainte ca reglementarea să fie votată. "Locuinţele americanilor vor fi mai puţin gălăgioase", a continuat el.
Reglementările Comisiei Federale a Comunicaţiilor au venit la cererea Congresului SUA, care anul trecut a votat legea CALM (Commercial Advertisement Loudness Mitigation Act).
O problemă ridicată foarte des de telespectatori
Reclamele care sunt la un volum mai mare reprezintă o problemă ridicată de consumatori.
Problema sonorului reclamelor se regăseşte în 21 dintre cele 25 de rapoarte privind plângerile consumatorilor, pe care Comisia Federală a Comunicaţiilor le-a realizat până acum. Prin urmare, senatorul democrat Sheldon Whitehouse a elaborat un proiect de lege care să reglementeze acest lucru, care a fost aprobat anul trecut.
"Este o problemă de care oamenii ţin cont", a afirmat Julius Genachowski, preşedintele FCC, adăugând că a primit sute de plângeri legate de faptul că unele reclame sunt la un volum mai mare decât programele TV.
Cât vor costa echipamentele de control al sonorizării
Echipamentele de control al nivelului sonorizării costă de la câteva mii de dolari, la 20.000 de dolari, potrivit Oficiului pentru Buget al Congre