Real, Metro şi Decathlon au finalizat deja proiecte de 200 milioane de euro
Ştefan Dumitrascu (arhitect): În următorii 2-3 ani se vor investi încă 500 mil. euro
Zona Bulevardului Theodor Pallady din Bucureşti a început să devină un punct tot mai fierbinte pe harta investitorilor de retail, unde s-au ridicat deja magazine de câteva sute de milioane de euro, iar până în 2015 ar putea atrage şi alte investiţii chiar mai importante.
Această zonă va atrage în următorii doi ani investiţii de peste 500 de milioane de euro, în special în retail şi în domeniul auto, este de părere Ştefan Dumitraşcu, arhitectul-şef al Sectorului 3 din Capitală. "Acolo, în 2-3 ani, se vor mai investi cel puţin 500 de milioane de euro. Vorbesc de investiţii care vor fi făcute în mod cert, în principal pe zona de retail, adică magazine de mare suprafaţă, dar se vor deschide şi reprezentanţe auto şi magazine de piese auto. Cred că vor apărea şi hoteluri", a spus Dumitraşcu, citat de Mediafax.
Acesta apreciază că investiţiile deja finalizate în zona Theodor Pallady, printre care se numără şi cele în magazinele Real, Metro şi Decathlon, depăşesc 200 de milioane de euro.
De asemenea reţeaua franceză de hipermarketuri Leclerc se pregăteşte să intrea anul viitor pe piaţa românească, primul magazin urmând să fie construit pe fosta platformă a producătorului de substanţe chimice Chimopar din Bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, cumpărată în acest an de firma cipriotă Meveco Holding.
30 de hectare de teren aşteaptă să fie cumpărate de investitori
Potrivit oficialului Primăriei Sectorului 3 în această zonă se află suprafeţe mari de teren care pot fi valorificate de investitori. "Sunt suprafeţe de teren disponibile care însumează peste 30 de hectare de teren, şi vorbim doar de loturi mari, cumulate prin achiziţie de proprietăţi. Politica de achi