Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare premium, dă publicităţii date şi cifre de consum, date demografice şi localizare geografică a consumatorilor, precum şi alte schimbări ce au avut loc pe piaţa de obiecte sanitare de marcă în 2011, arată un comunicat remis redacţiei.
Consumatorul de obiecte sanitare premium al anului 2011 a avut în medie un buget per baie/obiecte sanitare situat între 2000 şi 3000 de Euro. Chiar dacă cumpărătorii de obiecte sanitare de marcă s-au îndreptat către produse mai accesibile ca preţ, a existat totuşi şi un procent însemnat, de aproximativ 20% dintre consumatori, care au ales produsele high-end cu bugete per baie/obiecte sanitare pornind de la 7000 de Euro.
2011 a fost anul utilării băilor din locuinţele persoanale, în special reamenajări ale acestora. În acest sens 60% din volumul vânzărilor totale pe piaţa produselor de marcă au rezultat din vânzările către case particulare şi doar 40% din vânzările către noi dezvoltări imobiliare sau proiecte publice.
"Ce s-a schimbat în 2011 la consumatorul de produse sanitare de marcă", explică Virgil Lixandru, Director de Marketing şi de Vânzări, Senso Ambiente "este orientarea consumatorului către obţinerea de reduceri: consumatorul este mai atent, acesta preferă să aştepte până prinde o ofertă sau o reducere pentru că stie că în această perioadă există o presiune ridicată asupra producătorilor, ceea ce înseamnă că automat va primi discounturi mai mari fata de alti ani."
F.A.
Senso Ambiente, companie specializată în importul şi distribuţia de echipamente sanitare premium, dă publicităţii date şi cifre de consum, date demografice şi localizare geografică a consumatorilor, precum şi alte schimbări ce au avut loc pe piaţa de obiecte sanitare de marcă în 2011, arată un comunicat remis redacţiei.
Consumatoru