Lowe&Partners şi GolinHarris semnează campania de lansare Knorr-Legume în Bucate, potrivit unui comunicat de presă al companiei. "Consumatorii au jucat un rol-cheie în etapa de creare a Knorr - Legume în Bucate, de aceea am dorit să continuăm dialogul cu ei şi să-i activăm prin intermediul unei platforme culinare. Am decis să le vorbim despre noul produs prin experienţe şi să-i provocăm să-l încerce chiar în bucătăria lor. Aşa a luat naştere testulcondimentelor.ro. Primul pas a fost să testăm chiar noi condimentul cu ajutorul bucătarilor Knorr şi al bloggerilor", a declarat Anca Diţu - Account Director Lowe&Partners.
"Încercăm să ne ridicăm la nivelul aşteptărilor şi cerinţelor consumatorilor români. Gospodinele au fost inspiraţia noastră în dezvoltarea acestui produs. Şi-au dorit legume, multe legume, bucăţi mari de legume, aşa cum le pregătim şi acasă, mai puţină sare şi un gust desăvârşit. Aşa e descris condimentul ideal şi suntem mândri să îl oferim românilor aşa cum îl doresc în noul şi revoluţionarul Knorr Legume în Bucate. Revoluţionar pentru conţinutul de 10 ori mai mare de legume", declară Daniel Bărbulescu, Marketing Manager Foods&Ice Cream Unilever.
Campania integrată semnată de Lowe&Partners şi GolinHarris s-a încheiat la sfârşitul lunii noiembrie şi a constat în: spot TV, campanie de presă şi outdoor adaptate de Lowe&Partners, mecanism de activare promoţională, componentă online şi de media relations.
Lowe&Partners şi GolinHarris semnează campania de lansare Knorr-Legume în Bucate, potrivit unui comunicat de presă al companiei. "Consumatorii au jucat un rol-cheie în etapa de creare a Knorr - Legume în Bucate, de aceea am dorit să continuăm dialogul cu ei şi să-i activăm prin intermediul unei platforme culinare. Am decis să le vorbim despre noul produs prin experienţe şi să-i provocăm să-l încerce chiar în bucătăria lor. Aşa a luat naş