O prima campanie indoor impotriva eutanasierii cainilor fara stapan a fost demarata la metrou, urmand ca din 2012, sumele cheltuite pentru comunicarea outdoor, indoor, online si TV sa fie majorate considerabil.
Astfel, Vier Pfoten a investit cateva mii de euro in campania “Sunt un animal. Fii om si fa diferenta!”, desfasurata in doua trenuri de metrou, care circula pe magistrala IMGB-Pipera. De asemenea, pentru anul viitor, organizatia pregateste o campanie care se va derula in toate mediile de comunicare.
Campania are loc in perioada 9 decembrie - 9 ianuarie 2012, iar bucurestenii care calatoresc cu metroul pe magistrala IMGB-Pipera, linia albastra, pot vedea afisele tematice.
Reprezentantii Vier Pfoten au declarat pentru DailyBusiness.ro ca pentru aceast proiect nu a existat un buget special, banii provenind din bugetul de marketing si programul de sterilizare a cainilor fara stapan.
Compania care a negociat cu Metrorex pentru campania Vier Pfoten este agentia Lemon, printre clientii careia se numara Starcom, Zenithmedia, McCann Erickson sau Mindshare.
Razvan Chirita, reprezentantul Lemon, ne-a declarat ca motivul pentru care proiectul a fost derulat doar in doua trenuri de metrou, a fost cel legat de costuri.
Afise vazute zilnic de pana la 13.000 de oameni
Pe de alta parte, chiar si asa, Razvan Chirita a spus ca publicul este destul de numeros, estimand ca afisele sunt vizualizate zilnic de un numar cuprins intre 10 si 13.000 de oameni.
De asemenea, reprezentantul Lemon a mentionat ca, chiar daca Vier Pfoten ar fi vrut sa expuna afisele in toate cele 20 de trenuri ale Metrorex, acest lucru nu ar fi fost posibil.
Si asta pentru ca, spatiile publicitare din vagoane sunt ocupate de clienti permanenti, de la 1 ianuarie pana la 31 decembrie anul urmator, printre ac