Da-i o palarie si un bursuc impaiat si iti executa cu ele cele douazeci si patru de Capricii ale lui Paganini, spune despre el Eugen Gyemant, regizorul care lucreaza cu el inca din facultate si il reinventeaza la fiecare spectacol. La doar 26 de ani, Dan Radulescu joaca in aproape zece spectacole pe scenele de la Comedie, Metropolis, Godot si ArCub, iar anul viitor il vedem in "Closer to the Moon", cel mai nou film al lui Nae Caranfil. Admite ca tentatia de a te lasa imbatat de succes e mare, dar pe el succesul nu l-a schimbat. "Sigur vrei sa faci interviu cu mine? Mi se pare cam devreme... adica... mi se pare ca sunt prea tanar. Ce-o sa zica lumea, ca mi-am luat-o in cap?" a fost primul lucru pe care mi l-a spus cand l-am sunat. Despre cum a ajuns actor fara sa viseze la asta, cat de mult ii datoreaza lui Adrian Pintea, intalnirea cu Jean Claude Van Damme pe platourile de filmare la 18 ani si la ce viseaza Dan Radulescu, aflati din interviul acordat HotNews.ro.
In ce spectacole te vedem stagiunea asta?
Ultimul spectacol cu care am avut premiera se numeste "Vitelul de aur", care este facut de colegul meu Eugen Dan Radulescu e genul de actor caruia poti sa ii dai o palarie si un bursuc impaiat si iti executa cu ele cele douazeci si patru de Capricii ale lui Paganini."
Eugen Gyemant, regizor
Gyemant - noi am fost colegi de generatie, el a terminat Regie odata cu mine - si se va juca la ArCub. Inainte de "Vitelul" a fost "O scrisoare pierduta", spectacol facut de domnul Dabija, care se joaca la Teatrul de Comedie. "Nevestele vesele din Windsor" il joc la Metropolis, e un spectacol de care eu ma bucur foarte tare pentru ca este un musical si am si eu acolo un momentel de step pe care il astept mereu cu nerabdare. Tot la Metropolis joc in "Opposites attract", facut de Florin Piersic jr., spectacol care sta