"Am alocat un buget de 50 de lei (12 euro) pentru fiecare persoană din firmă pentru petrecerea de Crăciun de anul acesta, nivel similar cu cel de anul trecut. Dat fiind că sunt 1.200 de angajaţi în Bucureşti, am decis ca fiecare departament să organizeze propria petrecere într-un restaurant separat în care să se încadreze bugetul", a declarat Adrian Mihai, unul dintre cei trei acţionari ai companiei de curierat Fan Courier, cu afaceri de 50 de milioane de euro anul acesta.
Şi anul trecut firma a organizat o petrecere de Crăciun pentru angajaţi, bugetul pe anul acesta fiind cu 10% mai mare, având în vedere faptul că a crescut numărul angajaţilor. Altfel spus, în jur de 14.000 de euro au fost alocaţi pentru petrecerea de Crăciun a Fan Courier în acest an.
A scăzut cererea pentru petreceri corporate de lux
Dacă anul trecut restaurantele din hotelurile de lux din Capitală erau ocupate de petreceri corporate, acum cererea este în scădere, dat fiind faptul că firmele au fost mai atente cu bugetele pentru petrecerea de Crăciun. "În toată piaţa şi inclusiv la noi a scăzut numărul de petreceri corporate de Crăciun şi din cauză că unii dintre clienţi au ales spaţii mai puţin formale, precum cluburi, baruri, dar cea mai mare parte şi din raţiuni de politici financiare şi de recompensare a angajaţilor diferite faţă de cele din anii anteriori", a declarat Cristina Niţu, director de marketing şi de relaţii publice în cadrul hotelului de cinci stele JW Marriott din Bucureşti. Ea nu a dat detalii cu privire la numărul de petreceri organizate şi nici informaţii legate de companiile care au avut astfel de solicitări.
Anul trecut cel mai ieftin meniu, care nu includea băuturi, costa 35 de euro de persoană, fără TVA.
Organizează petreceri pentru 100 până la 500 de invitaţi
Daniela Dumitrescu, directorul de marketing al hotelul