Rătăcit în univers şi pe Internet, publicul, aflat în căutarea unei busole care să-l călăuzească într-o lume de neînţeles, ajunge să consume din greu junk-food mediatic.
Ziarele şi programele de ştiri au dat în vileag „lista prostiei“ (aşa o numea Evenimentul zilei), a celor dispuşi să plătească zeci şi sute de mii de euro pentru servicii de vrăjitorie, listă cu nume de notorietate din show-biz şi sport, ca Oana Zăvoranu, Amalia, fosta soţie a tenismanului Ilie Năstase, Mutu, Mihaela Borcea, Bănel Nicoliţă, Moni şi Irinel Columbeanu, Corina Chiriac ş.a., care ar fi apelat la vrăjitoare pentru succes în carieră şi, uneori, în dragoste. Publicul României mereu surprinzătoare a avut parte de o nouă serie de divertisment cu Oana Zăvoranu, care a lăsat aproape jumătate de milion de euro la vrăjitoarele Vanesa şi Melisa, iar acum se poartă reciproc prin tribunale. Industria de vrăjeli a folosit momentul pentru un reviriment nesperat, iar Internetul a început să duduie de oferte înnoite. Un portal specializat promite „cele mai eficiente vrăjitoare, tămăduitoare, ghicitoare, clarvăzătoare şi prezicătoare online“. Pentru a-şi pecetlui credibilitatea, portalul se autodefineşte ca „singurul oficializat în domeniu“, fără să precizeze ce autoritate l-a oficializat. Deci, tot o vrăjeală.
Ca şi când n-ar fi fost suficientă abundenţa de publicitate online, a apărut recent în IPTV un canal de televiziune cu titlul neaoş Witch TV (witch înseamnă vrăjitoare în engleză), luând caimacul OTV-ului, care a „oficializat“ bolboroseala în direct a ţigăncilor cu ghioc, ghicitul în cafea şi datul în bobi şi în stambă. Pentru căutarea Elodiei au fost aduse tot felul de magiciene, care n-au rezolvat cazul, cum nici poliţia şi procurorii nu l-au dezlegat. Witch TV ambiţionează să eficientizeze businessul magiei introducând ghicitul la distanţă, vindecarea live a bolilor incurabile